عکاسی کودک در فضای باز و منزل حرفه ای با قیمت مناسب

دوره های مختلف زندگی انسان ها همواره سراسر خاطره و لحظات جذاب است. کودکی شیرین ترین و خاطره انگیز ترین روزهای زندگی هر فردی محسوب می شود. اولین ساعت تولد، دوران نوزادی، چهار دست و پا رفتن و دویدن های کودکانه هر یک جذابیت و شیرینی خاصی برای والدین دارد. عشق و محبت والدین نسبت به فرزندان غیر قابل وصف می باشد. هر بار که خاطرات کودکی و شیرین کاری های جذاب دلبند خود را مرور می کنند لبخندی جذاب بر گوشه لب و برقی در چشمانشان نمایان می شود. عکاسی کودک بهترین راه ماندگار کردن لحظه های خاص و خاطره انگیز است. آلبوم عکس های کودکان جزو با ارزش ترین و مهم ترین گنجینه های هر خانواده ای هستند. در سال های اخیر تعداد مشتریان آتلیه ها برای خدمات عکاسی کودک به شدت افزایش یافته و هر روزه شاهد تکنیک و تم های جدیدی برای این خدمات هستیم. آتلیه های حرفه ای مجهز به تکنولوژی هایی پیشرفته و تیم تخصصی حرفه ای می باشد. تخصص و مهارت تیم عکاسی برای خدمات عکاسی کودک بسیار مهم و حائز اهمیت است. صبر، حوصله و خلاقیت عکاس می تواند لحظات ناب و شیرین دنیای کودکانه را به بهترین و زیبا ترین حالت ممکن ثبت و حفظ کند. اگر شما هم می خواهید تا لحظات دنیای پاک و معصومانه دلبند عزیزتان را ماندگار کنید باید به دنبال یک آتلیه عکاسی حرفه ای باشید. امروزه با توجه به تعدد آتلیه های عکاسی، انتخاب کمی سخت و چالش برانگیز است.

آتلیه تخصصی ماه سان قصد دارد زوایای مختلف عکاسی کودک مانند قیمت، کیفیت و ماندگاری آن را مورد بررسی قرار دهد.

 

عکس کودک

 

حرفه ای ترین آتلیه تخصصی عکاسی کودک

اگر به تازگی صاحب فرشته ای پاک شده اید حتما این صحبت را از بزرگترهایتان شنیده اید که با یک چشم بر هم زدن کودک بزرگ می شود. بله دنیای شیرین کودکانه جذاب اما زود گذر است. همه والدین سعی می کنند تا به هر روش ممکن و در حد توان لحظات شیرین کودکانشان را حفظ کنند. برخی عکاسی با گوشی و تعدادی از والدین خدمات اتلیه های عکاسی کودک را انتخاب می کنند. عکاسی کودم در آتلیه قطعا هزینه هایی را برای والدین در بر دارد اما کیفیت و جذابیت نهایی تصاویر اصلا قابل قیاس با عکاسی با گوشی نمی باشد. اگر می خواهید دنیای شیرین کودک خود را به بهترین نحو ممکن ثبت کنید باید در انتخاب آتلیه عکاسی کمی دقت داشته باشید. در میان آتلیه های حرفه ای بسیاری که در تهران وجود دارند، برخی آسایش و رضایت مشتریان را جزو اولین اولویت های حرفه ای خود قرار داده اند. تعرفه های مناسب و منصفانه ی این آتلیه ها موجب رفاه حال و رضایت مشتریان می شود. تکنیک های عکاسی و تصویر برداری و ارتباط دوستانه و صمیمی تیم عکاسی با والدین و کودک می تواند در خلق آثاری خارق العاده و حیرت انگیز موثر باشند.

 

مهم ترین نکات در عکاسی کودک

عکاسی کودک و عکاسی نوزاد جزو خدمات فوق العاده جذاب آتلیه ها برای والدین است. همواره پدر و مادر خواهان بهترین شرایط و امکانات برای فرزند دلبندشان هستند. آتلیه عکاسی و کیفیت خدمات آن نیز مستثنی از این قاعده نیستند. اتلیه های حرفه ای معمولا تحت بهترین و ایده آل ترین شرایط اقدام به عکاسی از کودک می کنند. شرایط مناسب و محیط صمیمی می تواند در کیفیت نهایی تصاویر تاثیر گذار باشد. معمولا تیم های حرفه ای فضا را به گونه ای مدیریت می کنند تا کودک احساس امنیت و آرامش داشته باشد. در ادامه مهم ترین نکاتی که باید از جانبت تیم عکاسی به آن ها توجه شود را شرح می دهیم.

صبوری و آرامش

تیم عکاسی کودکان باید از صبر و حوصله کافی برخوردار باشند. کودکان همواره در پی بازیگوشی هستند و این مورد نباید خارج از حوصله عکاس باشد. تیم عکاسی باید همواره هوشیار بوده تا بهترین لحظات را در بین بازیگوشی های کودکانه ثبت کنند.

ارتباط موثر

تیم عکاسی کودک باید توانایی برقراری ارتباط صمیمی و دوستانه را داشته باشند. این ارتباط باید موثر و کارآمد باشد تا در ضمن راحتی کودک موجب ثبت بهترین لحظات نیز شود.

امنیت کودک

محیط استودیو با ید به گونه ای طراحی و اجرا شود که امنیت کودک در آن به خطر نیفتد. کودکان بسیار بازیگوش بوده و نسبت به هر محرکی واکنش نشان می دهند.

نظافت استودیو

محیط آتلیه و استودیوی عکاسی باید همواره تمیز باشد. کودکان بسیار حساس هستند و کمترین آلودگی و میکروبی سلامت آنان را تهدید می کند. برای حفظ سلامت کودکان باید همواره دکور ها و اکسسوری های مورد استفاده را ضدعفونی کرد.

 

عکس از کودک

عکاسی حرفه ای از کودک با قیمت مناسب

کودکان اولین و مهم ترین اولویت پدر و مادرها هستند. ثبت لحظات شیرین کودکی می تواند همچون گنجینه ای ناب برای خانواده ها ارزشمند باشد. یکی از دغدغه های والدین برای عکاسی از دلبندشان، هزینه و قیمت خدمات عکاسی از کودک است. آتلیه ها نیز همچون سایر صنوف دارای تعرفه و قیمت های مشخصی می باشند اما این تعرفه ها برای خدمات پایه بوده و عوامل مختلفی می توانند قیمت نهایی عکاسی را تحت تاثیر قرار دهند. مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در هزینه عکاسی حرفه ای از کودک عبارت اند از:

 

ساعات عکاسی

معمولا در همه پکیج ها در مورد ساعات عکاسی و تاثیر آن بر هزینه نهایی صحبت شده است. با توجه به نیاز و خواسته والدین و پکیج مورد انتخاب آن ها ساعت های مشخصی برای عکاسی در نظر گرفته می شود اما در صورت طولانی شدن مدت زمان کار، قطعا تیم به ازای هر ساعت اضافی هزینه های جداگانه ای را دریافت می کنند. البته این مورد در شرایطی که عکاسی در خارج از آتلیه و استودیو انجام شود صادق است.

 

تجهیزات مورد استفاده

تجهیزات و امکانات آتلیه می توانند در قیمت عکاسی از کودک تاثیر بگذارند. استفاده از دوربین های پیشرفته، لنزهای متنوع و سیستم نورپردازی حرفه ای جزو تجهیزات تیم های حرفه ای عکاسی به شمار می روند. البته همیشه هم نیاز نیست تا خدمات فوق العاده پیشرفته و گران قیمت را انتخاب کنید. قطعا تمام آتلیه ها پکیج های ساده و سبکی برای رفاه حال والدین در نظر گرفته اند. شما می توانید با انتخاب پکیج های معمولی تر هزینه های خود را به خوبی مدیریت کنید.

 

فضای عکاسی

امروزه عکاسی کودک در استودیو، منزل و فضای باز بسیار رایج و معمول شده است. مهم است که قصد عکاسی در کدام یک از این فضا ها را دارید. طبیعتا شرایط عکاسی در استودیو برای تیم راحت تر خواهد بود. اما اگر شما مایل به عکاسی در منزل و یا فضای باز و طبیعت باشید، باید هزینه هایی را بابت حمل و نقل و تجهیزات قابل حمل پرداخت کنید. البته برخی از آتلیه ها بسته های ویژه و مناسبتی خاصی را برای مشتریان خود در نظر می گیرند که شما به انتخاب آن ها می توانید هزینه های خود را کاهش دهید.

 

تجربه و مهارت تیم عکاسی

آتلیه های حرفه ای و شناخته شده معمولا از تخصص و تجربه عکاسان و تیم های کاربلد استفاده می کنند. تجربه و مهارت تیم عکاسی می تواند لحظات ناب و دلبرانه کودک را به بهترین و سریع ترین شکل ممکن شکار و ثبت کند. عکاسان متبحر می توانند لحظات معمولی دوران کودکی مانند بازی کردن و یا دویدن را به خاص ترین و خلاقانه ترین شکل ممکن به تصویر کشیده و ثبت کنند. طبیعتا باید برای بهره مندی از مهارت و تجربه تیم های عکاسی حرفه ای هزینه های بالاتری را در نظر گرفته و پرداخت نمائید.

 

خدمات جانبی

استفاده از خدمات جانبی عکاسی کودک مانند اکسسوری های خاص، لباس های مناسبتی و متنوع، دریافت گیفت های عکاسی و….. می تواند هزینه عکاسی از کودک دلبندتان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

عکاسی کودکان

 

عکاسی کودک در فضای باز

کودکان عاشق شیطنت و بازی هستند. فضا های باز مانند پارک و جنگل بهترین محیط برای تخلیه انرژی و بازی آزادانه کودک است. بسیاری از والدین ترجیحشان بر این است که عکس های کودک دلبندشان در فضای باز و طبیعت ثبت شود. آلبوم عکاسی کودک در فضای باز شامل عکس هایی در حال دویدن، بازی کردن و قهقهه های سرمستانه کودکی است.

عکاسی در فضای باز برای کودکان بسیار جذاب تر از استودیوهای عکاسی می باشد. کودکان در فضای باز می توانند آزادانه به بازی و سرگرمی های خود پرداخته و عکاس با مهارت خود تک تک لحظات ناب را شکار و ماندگار نماید.

مهم ترین مزیت و حسن عکاسی در فضای باز استفاده از نور طبیعی می باشد. قطعا کیفیت و جذابیت نور طبیعی و مصنوعی قابل قیاس نیستند. عکس هایی که در فضای باز و طبیعت ثبت می شوند بسیار چشم نواز تر و طبیعی تر جلوه می کنند. معمولا اکثر آتلیه های عکاسی حرفه ای مجهز به امکانات عکاسی قابل حمل می باشند. اما مهم ترین نکته، کیفیت و به روز بودن این امکانات است.

عکاسی از کودک